Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Control Panel Autoresponder instellen

Autoresponder instellen

Een autoresponder is een automatische beantwoorder van e-mail. Je kunt de autoresponder bijvoorbeeld gebruiken om je out-of-office-melding in te stellen: wanneer iemand jou een mail stuurt, ontvangt diegene automatisch het bericht dat je niet op kantoor bent.

  • Log in op het Control Panel.
  • Klik in de menubalk op 'E-mail'.
  • Klik op de naam van het e-mailadres waarvoor de autoresponder ingesteld moet worden.
  • Klik op het tabblad 'Autoresponders'.
  • Klik op 'Autoresponder toevoegen'.
  • Vink 'Autoresponder inschakelen' aan.
  • Voer bij 'Autoresponder naam' een algemene naam in voor de autoresponder.
  • Je kunt optioneel een filter aanmaken voor de autoresponder.
  • Bij het 'Antwoorden-aan veld' kun je een antwoordadres invullen. De ontvanger van het automatische bericht reageert dan naar dit opgegeven e-mailadres. Vul hier 'no-reply@jouwdomein.nl' in om te voorkomen dat twee autoresponders berichten naar elkaar blijven versturen.
  • Kies bij 'Antwoord onderwerp' voor '[Re: <inkomend onderwerp>]'. Of kies voor 'aangepast onderwerp', wanneer je een eigen onderwerp mee wilt geven aan het antwoordbericht.
  • Vul bij 'Antwoordbericht' het gewenste antwoordbericht in.
  • Klik op 'Versturen'.

De autoresponder is nu aangemaakt en ingeschakeld.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: