Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Control Panel Logbestanden bekijken

Logbestanden bekijken

Maak je gebruik van een wehostingpakket? Dan kun je jouw logbestanden via het Control Panel bekijken. In de logs kun je acties terugvinden die er op jouw webhostingpakket hebben plaatsgevonden. Er zijn drie soorten logbestanden:

  • Error-logs: In de error-logs staan foutmeldingen opgenomen die veroorzaakt waren bij het laden van een pagina op jouw website.
  • Access-logs: In de access-logs staat informatie over vanaf welk IP-adres, met welke browser en op welk moment, welke pagina is bezocht.
  • Xfer-logs: In de xfer-logs vind je alle informatie over bestanden of mappen die zijn toegevoegd, aangepast of verwijderd. Ook hier kun je weer zien vanaf welk IP-adres op welk tijdstip dit is gebeurd.

Om de logbestanden te bekijken volg je de volgende stappen:

  • Log in op het Control Panel.
  • Klik op 'Webhosting'.
  • Klik op jouw domeinnaam.
  • Ga naar 'meer hulpmiddelen' > 'Log Manager'.
  • Kies 'Open FTP-directory' om de map met logbestanden direct in de browser te openen of gebruik de gegevens om een FTP-verbinding te maken met jouw FTP-programma.

 

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: