Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

E-mail E-mailinstellingen controleren in Outlook voor Mac

E-mailinstellingen controleren in Outlook voor Mac

Op deze pagina leggen wij je uit hoe je de e-mailinstellingen in Outlook voor Mac controleert voor het juist functioneren van jouw diensten bij Hostnet. Heb je jouw e-mailaccount nog niet ingesteld? Lees dan deze handleiding.

  • Klik in het menu op 'Outlook'.
  • Klik op 'Voorkeuren...'.
  • Klik vervolgens op 'Accounts'.
  • Selecteer het e-mailaccount waarvan je de e-maildienst bij Hostnet afneemt.
  • Controleer de volgende instellingen:
    • Gebruikersnaam: jouw volledige e-mailadres (bijvoorbeeld info@example.com).
    • Wachtwoord: het bijbehorende e-mailwachtwoord.
    • Server voor inkomende e-mail: controleer de juiste POP- of IMAP-server in het Control Panel door in de menubalk op de knop 'E-mail' te klikken.
    • Poort: 993 (of 995 bij POP3).
    • SSL gebruiken om een verbinding te maken (aanbevolen): vink deze optie aan.
    • Server voor uitgaande e-mail: controleer de juiste SMTP-server in het Control Panel door in de menubalk op de knop 'E-mail' te klikken.
    • Poort: 587.
    • SSL gebruiken om een verbinding te maken (aanbevolen): vink deze optie aan.
  • Klik op 'Meer opties...'. Controleer de volgende instellingen:
    • Verificatie: Wachtwoord
    • Gebruikersnaam: jouw volledige e-mailadres (bijvoorbeeld info@example.com).
    • Wachtwoord: het bijbehorende e-mailwachtwoord.
  • Klik op 'OK' om de instellingen voor de uitgaande e-mailserver op te slaan.
  • Sluit het venster om alle overige instellingen op te slaan. 

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: