Geen e-mail ontvangen
Wanneer je geen e-mail kunt ontvangen in je e-mailprogramma, dan raden we je aan onderstaande zaken na te lopen.
Internetverbinding
Controleer of je internetverbinding goed werkt. Als je problemen hebt met je internetverbinding, kun je geen (goede) verbinding maken met onze server om de e-mail op te halen. Neem in dat geval contact op met je internetprovider.
Webmail
Kun je wel e-mail versturen via de Webmail? Voor het inloggen op de Webmail gebruik je dezelfde gegevens als voor het instellen in een e-mailclient. Kun je niet inloggen? Volg dan de stappen op de pagina 'Kan niet inloggen op de webmail'.
Instellingen
Heb je de juiste instellingen gebruikt? Kijk in de e-mail die je van Hostnet hebt ontvangen en controleer of alle instellingen correct zijn ingevuld.
Op deze pagina vind je een overzicht met de juiste instellingen.
Onderhoud of storing
Zijn alle bovenstaande zaken in orde, maar krijg je toch geen verbinding met de SMTP-server? Bekijk dan via onze statuspagina of er onderhoud plaatsvindt of dat er een storing is.