Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

E-mail Geen e-mail ontvangen

Geen e-mail ontvangen

Wanneer je geen e-mail kunt ontvangen in je e-mailprogramma, dan raden we je aan onderstaande zaken na te lopen.

Internetverbinding

Controleer of je internetverbinding goed werkt. Als je problemen hebt met je internetverbinding, kun je geen (goede) verbinding maken met onze server om de e-mail op te halen. Neem in dat geval contact op met je internetprovider.

Webmail

Kun je wel e-mail versturen via de Webmail? Voor het inloggen op de Webmail gebruik je dezelfde gegevens als voor het instellen in een e-mailclient. Kun je niet inloggen? Volg dan de stappen op de pagina 'Kan niet inloggen op de webmail'.

Instellingen

Heb je de juiste instellingen gebruikt? Kijk in de e-mail die je van Hostnet hebt ontvangen en controleer of alle instellingen correct zijn ingevuld.

Op deze pagina vind je een overzicht met de juiste instellingen.

Onderhoud of storing

Zijn alle bovenstaande zaken in orde, maar krijg je toch geen verbinding met de SMTP-server? Bekijk dan via onze statuspagina of er onderhoud plaatsvindt of dat er een storing is.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: