Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

E-mail Kan niet inloggen op de Webmail

Kan niet inloggen op de Webmail

Wanneer je niet kunt inloggen op je Webmail, raden we je aan onderstaande zaken na te lopen.

Internetverbinding

Controleer of je internetverbinding goed werkt. Als je problemen hebt met je internetverbinding, kun je geen (goede) verbinding maken met de Webmail. Neem in dat geval contact op met je internetprovider.

Logingegevens

Log in op de Webmail met je volledige e-mailadres en het bijbehorende e-mailwachtwoord. Je volledige e-mailadres bestaat uit loginnaam@example.com (waarbij example.com jouw domeinnaam is). Met een e-mailalias kun je niet inloggen op Webmail.

Zijn de logingegevens incorrect, dan kun je de juiste logingegevens opvragen via het Control Panel.

Wanneer je gebruikmaakt van een Hosted Exchange-pakket, gebruik je de handleiding voor het aanpassen van het Hosted Exchange-wachtwoord. Gebruik je Office 365, volg dan deze handleiding voor het beheren van gebruikers in Office 365.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: