Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hosted Exchange Autoresponder instellen in Hosted Exchange

Autoresponder instellen in Hosted Exchange

Via het Persoonlijk Control Panel is het mogelijk om afzenders van e-mail automatisch een bericht te sturen op het moment dat je niet aanwezig bent.

Tip: De afwezigheidsassistent-instellingen binnen het Hosted Exchange Control Panel zijn basisinstellingen. Voor geavanceerdere afwezigheidsopties raden wij je aan afwezigheidsinstellingen van Outlook Web App (OWA) of de Outlook 2013-client te gebruiken (indien beschikbaar).

  • Log in op jouw Persoonlijk Control Panel.
  • Onder het kopje 'HOSTED EXCHANGE 2013' klik je op het icoon 'afwezigheidsassistent'.
  • Vul in het tekstvak de gewenste tekst in die als automatisch antwoord zal worden gebruikt.
  • Kies bij 'afwezigheidsassistent' of je momenteel wel of niet aanwezig bent.
  • Als je kiest voor 'Ik ben momenteel op kantoor', wordt de eerder ingevoerde tekst NIET als automatisch antwoord aan afzenders gestuurd.
  • Als je kiest voor 'Ik ben momenteel niet op kantoor' dan wordt de eerder ingevoerde tekst WEL als automatisch antwoord aan afzenders gestuurd.
  • Klik op 'Opslaan' om de afwezigheidsinstellingen op te slaan.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: