Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hosted Exchange Hintvraag en antwoord instellen

Hintvraag en antwoord instellen

Jouw zogenaamde hintvraag- en antwoord worden gebruikt om jouw identiteit te controleren op het moment dat je jouw wachtwoord wil opvragen in het geval deze niet (meer) bij je bekend is. Je wachtwoord wordt vervolgens naar jouw externe e-mailadres gezonden. Het is dus van groot belang dat jouw externe e-mailadres correct is ingesteld.

Hieronder wordt beschreven hoe je jouw hintvraag- en antwoord inziet, instelt en eventueel wijzigt.

  • Log in op jouw Persoonlijk Control Panel.
  • Onder het kopje 'CONFIGURATIE' klik je op het icoon 'wachtwoordhint'.
  • Vul vervolgens de volgende gegevens in:
  • 'Vraag': kies een van de standaard vragen, bijvoorbeeld: 'wat is de naam van je huisdier?', of 'wat is je hobby?'.
  • 'Antwoord': vul hier jouw persoonlijke antwoord op de hierboven gekozen vraag in.
  • 'E-mailadres': hier wordt standaard jouw externe e-mailadres weergegeven. Als je hier een ander e-mailadres invoert, wordt ook jouw standaard externe e-mailadres aangepast.
  • Klik op 'Opslaan' om jouw hintvraag en antwoord definitief in te stellen.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: