Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hosted Exchange Hosted Exchange instellen op mijn iPhone of iPad

Hosted Exchange instellen op mijn iPhone of iPad

Met onderstaande instellingen kun je op een iPhone of iPad gebruikmaken van jouw Hosted Exchange-account. Let op: dit kan alleen met Hosted Exchange Pro of Plus.

  • Ga op je iPhone of iPad naar 'Instellingen'.
  • Kies voor 'Accounts en wachtwoorden'.

Let op: Gebruik je iOS 9 of lager? Kies dan voor 'Mail, Contacten, Agenda'. Gebruik je iOS 10? Kies dan voor 'Mail' en vervolgens 'Accounts'.

  • Klik op 'Nieuwe account'.
  • Kies voor 'Exchange' en vul de volgende gegevens in:
    • 'E-mail': jouw e-mailadres. Vervang 'domein.ext' door jouw eigen domeinnaam.
    • 'Gebruikersnaam': jouw gehele e-mailadres (Let op: Nieuwe versie; gebruikersnaam is met een '@').
    • 'Wachtwoord': het wachtwoord behorend bij jouw e-mailadres.
    • 'Beschrijving': de naam van jouw e-mailaccount (je kunt hiervoor ook jouw e-mailadres gebruiken).
    • 'Server': de Exchange-server: 'exchange.hostnet.nl'.
    • 'Domein': Dit veld kun je leeglaten.

Je Hosted Exchange-account is nu ingesteld op jouw iPhone of iPad.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: