Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hosted Exchange Hosted Exchange instellen op mijn iPhone of iPad

Hosted Exchange instellen op mijn iPhone of iPad

Hieronder vind je de instellingen die je kunt invoeren op een iPhone of iPad om gebruik te maken van jouw Hosted Exchange-account.

Let op: Je dient hiervoor een Hosted Exchange Pro- of Plus-pakket te hebben.

  • Ga naar 'Instellingen'.
  • Kies voor 'Mail'.

Let op: Maak je gebruik van iOS 9 of lager? Kies dan voor 'Mail, Contacten, Agenda'.

  • Kies voor 'Accounts'.
  • Kies voor 'Voeg account toe'.
  • Kies voor 'Microsoft Exchange'.

Vul de volgende gegevens in:

  • 'E-mail': jouw e-mailadres. Vervang 'domein.ext' door jouw eigen domeinnaam.
  • 'Gebruikersnaam': jouw gehele e-mailadres (Let op: Nieuwe versie; gebruikersnaam is met een '@').
  • 'Wachtwoord': het wachtwoord behorend bij jouw e-mailadres.
  • 'Beschrijving': de naam van jouw e-mailaccount (je kunt hiervoor ook jouw e-mailadres gebruiken).
  • 'Server': de Exchange-server: 'exchange.hostnet.nl'.
  • 'Domein': Dit veld kun je leeglaten.

Jouw Hosted Exchange-account is nu ingesteld op jouw iPhone of iPad.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: