Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hosted Exchange Hosted Exchange mailbox verwijderen

Hosted Exchange mailbox verwijderen

Voordat Hostnet jouw administratieve opzegging van een Hosted Exchange-account kan verwerken, dien je de mailbox als beheerder via het Control Panel technisch te hebben verwijderd.

Hieronder wordt beschreven hoe je een bestaand gebruikersaccount kunt verwijderen:

  • Log in op het Beheerders Control Panel.
  • Onder het kopje 'GEBRUIKERS' klik je op het icoon 'gebruikers weergeven'.
  • Je krijgt een overzicht te zien van alle gebruikers die aanwezig zijn binnen jouw Hosted Exchange-domein.
  • Selecteer het te verwijderen gebruikersaccount door het rondje voor de betreffende gebruiker aan te klikken.
  • Klik in de (sub)menubalk op 'VERWIJDEREN'.
  • Klik op de knop 'OK' als je zeker weet dat je het geselecteerde gebruikersaccount wilt verwijderen. De gebruiker wordt nu verwijderd.
  • Let er wel op dat de gebruiker inclusief alle bijbehorende gegevens zoals e-mail wordt verwijderd. Het (eventueel) terughalen van deze informatie vanaf een back-up wordt in rekening gebracht.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: