Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hosted Exchange Hosted Exchange omzetten naar een andere variant

Hosted Exchange omzetten naar een andere variant

Het kan voorkomen dat een gebruiker behoefte heeft aan meer (of minder) functionaliteiten. In dat geval kun je, nadat er via Hostnet administratief een accountupgrade heeft plaatsgevonden, als beheerder het accounttype van de betreffende gebruiker wijzigen.

Volg hiervoor onderstaande stappen:

  • Log in op het Beheerders Control Panel.
  • Onder het kopje 'GEBRUIKERS' klik je op het icoon 'gebruikers weergeven'.
  • Je krijgt een overzicht te zien van alle gebruikers die aanwezig zijn binnen jouw Hosted Exchange-domein.
  • Open de instellingen van het te bewerken gebruikersaccount door op de gebruikersnaam van de betreffende gebruiker te klikken.
  • Klik op het tabblad 'Services'.
  • Klik in de (sub)menubalk op 'BEWERKEN'.
  • Klik op het icoon voor Hosted Exchange 2013-onderdeel.
  • Het scherm klapt uit en onderstaande opties worden zichtbaar.
  • Voer de volgende wijzigingen door:
  • 'Schijfruimte' (onder 'Algemene resourcelimieten'): voer het aantal MB in dat hoort bij het accounttype waarnaar je wilt up- of downgraden.
  • Eventueel extra aangevraagde schijfruimte (per 100 MB) kun je direct bij de standaardwaarde optellen en invoeren.
  • Selecteer tevens het gewenste accounttype onder 'Selecteer een postbussjabloon'.
  • Klik op 'Opslaan' om de ingevoerde wijzigingen actief te maken.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: