Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hosted Exchange Hosted Exchange-wachtwoord aanpassen

Hosted Exchange-wachtwoord aanpassen

Hieronder wordt beschreven hoe je jouw wachtwoord wijzigt. Het betreft hier het wachtwoord dat wordt gebruikt voor de toegang tot jouw Persoonlijk Control Panel, maar ook voor de toegang tot alle andere Hosted Exchange-services zoals de Microsoft Outlook-client, Outlook Web Access (OWA) en Outlook Mobile Access (OMA).

  • Log in op jouw Persoonlijk Control Panel.
  • Onder het kopje 'CONFIGURATIE' klik je op het icoon 'wachtwoord wijzigen'.
  • Vul vervolgens de volgende gegevens in:
  • 'Oud wachtwoord': het huidige wachtwoord dat je ook hebt gebruikt bij het aanmelden op jouw Persoonlijk Control Panel.
  • 'Nieuwe wachtwoord': het gewenste nieuwe wachtwoord.
  • 'Bevestig het nieuwe wachtwoord': voer ter bevestiging nogmaals het hierboven ingevulde nieuwe wachtwoord in.
  • Klik op 'Opslaan' om jouw wachtwoord te wijzigen naar het nieuwe wachtwoord.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: