Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hosted Exchange Hosted Exchange webmail

Hosted Exchange Webmail

Om vanaf elke willekeurige plek met internettoegang en een internetbrowser jouw Hosted Exchange-mailbox te benaderen, kun je gebruikmaken van Outlook Web App (OWA). Alle beschikbare Hosted Exchange-accounttypes zijn hiervoor geschikt. 

Outlook Web App instellen

Via onderstaande stappen stel je Outlook Web App in:

  • Open een internetbrowser (bij voorkeur Internet Explorer 8.0 of hoger, omdat hierin de meeste functionaliteiten voor Outlook Web App beschikbaar zijn).
  • Ga naar https://exchange.hostnet.nl/ en vul de volgende gegevens in:
      • 'E-mailadres': jouw volledige e-mailadres;
      • 'Wachtwoord': het bijbehorende wachtwoord.
  • Klik op 'Aanmelden'.
  • Selecteer bij 'Taal' de gewenste taal.
  • Controleer of de ingestelde 'Huidige tijdzone' overeenkomt met de door jou gewenste tijdzone en pas deze indien nodig aan.
  • Klik op 'Opslaan'. Je kunt nu gebruikmaken van Outlook Web App. 

Tip: Voor meer informatie over de onderdelen en functies binnen Outlook Web App raadpleeg je de ingebouwde helpfunctionaliteit.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: