Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Webhosting Logbestanden bekijken

Logbestanden bekijken

Maak je gebruik van een webhostingpakket? Dan kun je jouw logbestanden via Mijn Hostnet bekijken. In de logs kun je acties terugvinden die op jouw webhostingpakket hebben plaatsgevonden. Er zijn 3 soorten logbestanden:

  • Error-logs: In de error-logs staan foutmeldingen opgenomen die veroorzaakt waren bij het laden van een pagina op jouw website.
  • Access-logs: In de access-logs staat informatie over vanaf welk IP-adres, met welke browser en op welk moment, welke pagina is bezocht.
  • Xfer-logs: In de xfer-logs vind je alle informatie over bestanden of mappen die zijn toegevoegd, aangepast of verwijderd. Ook hier kun je weer zien vanaf welk IP-adres op welk tijdstip dit is gebeurd.

Om de logbestanden te bekijken, volg je de volgende stappen:

  • Log in op Mijn Hostnet.
  • Klik op 'Diensten' en dan op het webhostingpakket.
  • Kies onder het tabje 'Webhosting' voor 'File Manager'.
  • Ga naar 'Logs'.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: