Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Veelgestelde vragen

Administratief

Hoe kan ik een overzicht en de status van mijn facturen inzien?
Mijn contactgegevens zijn verouderd. Hoe kan ik dit aanpassen?
Waarom zijn mijn diensten verlengd?
Ik heb automatische incasso ingesteld. Hoe wijzig ik mijn IBAN?
Ik ben mijn logingegevens kwijt en mijn e-mailadres is bij jullie onbekend. Hoe kan ik mijn logingegevens ontvangen?
Ik heb mijn factuur betaald. Waarom krijg ik toch een herinnering?
Hoe herken ik een factuur van Hostnet?
Wat is de factureringstermijn?
Kan ik een kopie van mijn factuur ontvangen?
Wat is een UBL-factuur?
Wat is het .xml-bestand dat wordt meegestuurd in de bijlage bij mijn factuur?
Kan ik betalen via PayPal?
Onze bedrijfsnaam is gewijzigd. Kan dit worden aangepast op de facturen?
Kan ik een financieel contactpersoon instellen?
Kan ik een technisch contactpersoon instellen?
Ik heb een particulier account, maar wil dit overzetten naar een zakelijk account. Hoe kan ik dit doen?
Wat is het verschil tussen de contracthouder en de juridische houder van een domeinnaam?
Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
Hoe annuleer of stop ik mijn opzegging?
Ik heb geen bevestiging van mijn opzegging ontvangen, wat moet ik doen?
Wat moet ik doen als ik de inloggegevens voor Mijn Hostnet ben vergeten of als ze niet werken?
Wat is de opzegtermijn van mijn dienst?
iDEAL geeft een error als ik wil betalen. Wordt er dan geld afgeschreven van mijn rekening?
Kan ik mijn dienst downgraden?
Wanneer en hoe kan ik een bestelde dienst annuleren?
Wanneer ontvang ik mijn autorisatiecode of token?
Volgens mij heb ik 2 keer dezelfde betaling gedaan. Wat moet ik nu doen?
Ik kan niet meer inloggen, wat nu?
Wat is de levertijd van domeinnamen bij Hostnet?
Ik heb interesse in een domeinnaam van een klant van jullie. Hoe kom ik in contact met de houder van de domeinnaam?
Kan ik mijn pakket laten omzetten naar een (kleiner/ groter) webhostingpakket?
Kan ik een overzicht van mijn contracten ontvangen?
Ik heb mijn dienst binnen 14 dagen geannuleerd, maar al betaald. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Hoe activeer ik automatische incasso?
Ik heb al een domeinnaam en wil deze in gebruik nemen. Hoe vraag ik een extra dienst aan?
Kan ik in termijnen betalen?
Op welke manier kan ik betalen?
Ik heb net een dienst bij jullie besteld, hoe gaat het verder?
Ik heb met PayPal betaald. Hoe kan het dat mijn bestelling nog niet is geleverd?
Wanneer wordt een iDEAL-betaling afgeschreven?
Wat is de minimale looptijd van mijn contract?
Wat is een Incassant-ID bij automatische incasso?
Wat is een machtigingskenmerk bij automatische incasso?

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: