Op vrijdag 25 januari gelden er gewijzigde openingstijden.

Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Veelgestelde vragen

Domeinnaam doorsturen

Waarom kan ik geen CNAME-record op mijn hoofddomein instellen?
Wat is het doorsturen van een domeinnaam?
Kan ik mijn domeinnaam en e-mail doorsturen naar een ander adres?
Hoe kan ik de dienst Domeinnaam doorsturen aanvragen?
Hoe kan ik de instellingen van de dienst Domeinnaam doorsturen wijzigen?
Wat is E-mail doorsturen?
Op welke manieren kan ik e-mail doorsturen via de dienst E-mail doorsturen?
Hoe kan ik de dienst E-mail doorsturen aanvragen?
Hoe kan ik het e-mailadres waarnaar e-mail voor de domeinnaam wordt doorgestuurd, veranderen?
Kan ik mijn pakket koppelen aan een andere domeinnaam?
Waarom laadt de website op mijn .app domeinnaam niet?
Waarom mag het type geen CNAME zijn, wanneer de recordnaam het hoofddomein is?
Waarom vind ik mijn website/ domeinnaam niet terug in de resultaten van zoekmachines?

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 en in het weekend: 10.00 - 18.00.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: