Belangrijk: Er is een nieuwe phishingmail in omloop. Lees meer.

Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Veelgestelde vragen

Domeinnaam doorsturen
Waarom kan ik geen CNAME-record op mijn hoofddomein instellen?
Wat is het doorsturen van een domeinnaam?
Kan ik mijn domeinnaam en e-mail doorsturen naar een ander adres?
Hoe kan ik de functie domeinnaam doorsturen instellen?
Hoe kan ik de instellingen van de functie domeinnaam doorsturen wijzigen?
Wat is 'e-mail doorsturen'?
Op welke manieren kan ik e-mail doorsturen via de functie 'e-mail doorsturen'?
Hoe kan ik de functie e-mail doorsturen instellen?
Hoe kan ik het e-mailadres waarnaar e-mail voor de domeinnaam wordt doorgestuurd, veranderen?
Kan ik mijn pakket koppelen aan een andere domeinnaam?
Waarom laadt de website op mijn .app domeinnaam niet?
Waarom mag het type geen CNAME zijn, wanneer de recordnaam het hoofddomein is?
Waarom vind ik mijn website/ domeinnaam niet terug in de resultaten van zoekmachines?

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: