Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Veelgestelde vragen

Domeinnamen

Waarom krijg ik een e-mail voor het accepteren van een 'TMCH-Claim'?
Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
Waarom krijg ik een e-mail voor het geven van 'Data Consent'?
Waarom laadt de website op mijn .app domeinnaam niet?
Waarom kan ik voor mijn domeinnaam geen Privacybescherming instellen?
Waarom kan ik geen CNAME-record op mijn hoofddomein instellen?
Hoe annuleer of stop ik mijn opzegging?
Ik heb een e-mail ontvangen om de gegevens voor mijn domeinnaam te controleren, is dit in orde?
Wat zijn WHOIS-gegevens?
Hoe zie ik in de WHOIS wie de juridische houder is van een domeinnaam?
Mijn domeinnaam op mijn VPS werkt (binnenkort) niet meer, hoe kan dit?
Kan ik mijn pakket koppelen aan een andere domeinnaam?
Hoe kan ik mijn domeinnaam verhuizen naar een andere provider (wegverhuizen)?
Wat moet ik doen als de domeinnaam die ik wil registreren bezet is?
Wanneer ontvang ik mijn autorisatiecode of token?
Wat is de levertijd van domeinnamen bij Hostnet?
Wat houdt een domeinregistratie in?
Kan ik mijn domeinnaam en e-mail doorsturen naar een ander adres?
Zijn er kosten verbonden aan een verhuizing?
Hoe kan ik mijn dienst upgraden?
Wat zijn premium domeinnamen?
Hoe kan ik mijn domeinnaam verhuizen naar Hostnet?
Ik heb interesse in een domeinnaam van een klant van jullie. Hoe kom ik in contact met de houder van de domeinnaam?
Wat kan ik met een domeinnaam?
Kan ik mijn contactgegevens afschermen in de WHOIS-informatie bij de uitgevende instantie van mijn domeinnaam?
Wat is een domeinextensie?
Wat kost een domeinregistratie?
Hoe kan ik mijn DNS(-records) beheren?
Hoe vraag ik een domeinnaam aan?
Ik heb net een dienst bij jullie besteld, hoe gaat het verder?
Ik wil een domeinnaam verkopen, welk bedrag kan ik hiervoor vragen?
Kan ik korting krijgen als ik meerdere domeinnamen bestel?
Kan ik mijn domeinnaam wijzigen?
Ik heb nog geen website. Komt er nu reclame op mijn domeinnaam?
Mijn domeinnaam is geregistreerd en betaald, maar waarom heb ik geen inloggegevens ontvangen?
Waar moet ik rekening mee houden wanneer ik mijn domeinnaam uitkies?
Waarom zijn er zoveel verschillen in verhuizingen van de verschillende extensies?
Wat betekent het dat mijn .com of andere domeinnaam in quarantaine/redemption staat?
Wat betekent het dat mijn .nl, .eu of .be domeinnaam in quarantaine staat?
Wat houdt een verhuizing in?
Wat houdt het parkeren van een domeinnaam in?
Wat is DNS Belgium?
Wat is een nameserver-wijziging?
Wat is EURid?
Wat is SIDN?
Welke domeinextensies biedt Hostnet aan?
Welke extensies raad je mij aan te registreren, alleen .nl of nog andere?
Wordt bij een domeinverhuizing mijn website meeverhuisd?
Ik moet mijn e-mailadres bevestigen voor mijn domeinnaam, komt dit van Hostnet?
Wat is ICANN en waarom moet ik voor ICANN mijn e-mailadres bevestigen?
Hoe kan ik mijn domeinnaam verkopen?

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: