Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Veelgestelde vragen

Domeinnamen

Waarom laadt de website op mijn .app domeinnaam niet?
Waarom krijg ik een e-mail voor het accepteren van een 'TMCH-Claim'?
Waarom krijg ik een e-mail voor het geven van 'Data Consent'?
Waarom kan ik geen CNAME-record op mijn hoofddomein instellen?
Wat is het verschil tussen een verhuizing en een overdracht?
Hoe annuleer of stop ik mijn opzegging?
Ik heb een e-mail ontvangen om de gegevens voor mijn domeinnaam te controleren, is dit in orde?
Hoe kan ik grote aantallen domeinnamen tegelijkertijd overdragen?
Wat zijn WHOIS-gegevens?
Hoe zie ik in de WHOIS-gegevens wie de houder is van een domeinnaam?
Mijn domeinnaam op mijn VPS doet het ineens niet meer, hoe kan dit?
Waarom krijg ik een e-mail van mijn VPS, die aangeeft dat mijn domeinnaam bijna verloopt?
Kan ik mijn pakket koppelen aan een andere domeinnaam?
Hoe lang duurt het voordat de overdracht van mijn domeinnaam is afgerond?
Hoe kan ik mijn domeinnaam verhuizen naar een andere provider (wegverhuizen)?
Wat moet ik doen als de domeinnaam die ik wil registreren bezet is?
Wanneer ontvang ik mijn autorisatiecode of token?
Wat is de levertijd van domeinnamen bij Hostnet?
Wat houdt een domeinregistratie in?
Kan ik mijn domeinnaam en e-mail doorsturen naar een ander adres?
Zijn er kosten verbonden aan een verhuizing?
Hoe kan ik mijn dienst upgraden?
Wat zijn premium domeinnamen?
Hoe kan ik mijn domeinnaam verhuizen naar Hostnet?
Ik heb interesse in een domeinnaam van een klant van jullie. Hoe kom ik in contact met de houder van de domeinnaam?
Wat kan ik met een domeinnaam?
Wat zijn de kosten van een overdracht?
Hoe kan ik mijn WHOIS-gegevens wijzigen?
Kan ik mijn contactgegevens afschermen in de WHOIS-informatie bij de uitgevende instantie van mijn domeinnaam?
Waarom kan ik voor mijn .be, .us of .in domeinnamen geen Privacybescherming bestellen?
Hoe kan ik mijn domeinnaam opzeggen?
Hoe bestel ik een extra domeinnaam?
Hoe kan ik mijn domeinnaam overdragen?
Wat is een domeinnaam?
Wat is een domeinextensie?
Wat kost een domeinregistratie?
Hoe kan ik mijn DNS(-records) beheren?
Hoe vraag ik een domeinnaam aan?
Ik heb net een dienst bij jullie besteld, hoe gaat het verder?
Ik wil een domeinnaam verkopen, welk bedrag kan ik hiervoor vragen?
Kan ik korting krijgen als ik meerdere domeinnamen bestel?
Kan ik mijn domeinnaam wijzigen?
Komt er reclame op mijn domeinnaam als ik deze parkeer?
Mijn domeinnaam is geregistreerd en betaald, maar waarom heb ik geen inloggegevens ontvangen?
Waar moet ik rekening mee houden wanneer ik mijn domeinnaam uitkies?
Waarom zijn er zoveel verschillen in verhuizingen van de verschillende extensies?
Wat betekent het dat mijn .com of andere domeinnaam in quarantaine/redemption staat?
Wat betekent het dat mijn .eu of .be domeinnaam in quarantaine staat?
Wat betekent het dat mijn .nl domeinnaam in quarantaine staat?
Wat houdt een verhuizing in?
Wat houdt het parkeren van een domeinnaam in?
Wat is DNS.BE?
Wat is een nameserver-wijziging?
Wat is een overdracht en wanneer is dit noodzakelijk?
Wat is EURid?
Wat is SIDN?
Welke domeinextensies biedt Hostnet aan?
Welke extensies raad je mij aan te registreren, alleen .nl of nog andere?
Wordt bij een domeinverhuizing mijn website meeverhuisd?
Ik moet mijn e-mailadres bevestigen voor mijn domeinnaam, komt dit van Hostnet?
Waarom vragen jullie mij om mijn e-mailadres te bevestigen voor mijn domeinnaam?
Wat is ICANN en waarom moet ik voor ICANN mijn e-mailadres bevestigen?
Hoe kan ik mijn domeinnaam verkopen?

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: