Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Veelgestelde vragen

E-mail

Hoe kan ik mijn dienst upgraden?
Waarom kan ik geen e-mail vanaf mijn website versturen?
Wat is een e-mailpakket?
Hoeveel opslagruimte krijg ik per mailaccount?
Hoeveel e-mailadressen krijg ik bij een e-mailpakket?
Wat is een mailbox?
Ik ben niet tevreden over mijn e-mailpakket. Kan ik mijn dienst annuleren?
Is het mogelijk om meer mailboxen aan te vragen?
Is het mogelijk om bij Hostnet gebruik te maken van mobiele toegang tot mijn e-mail?
Ik wil een domeinnaam en e-mail, maar nog geen website. Is dat mogelijk?
Waarom worden berichten van personen die naar mij mailen niet doorgestuurd?
Welk SPF-record kan ik instellen als ik e-mails verstuur via het platform van Hostnet?
Mijn e-mailprogramma vraagt om een uitgaande mailserver, welke is dit?
Hoe kan het dat e-mail die wordt verzonden vanaf het contact- of registratieformulier op mijn website niet wordt afgeleverd?
E-mail die ik verstuur komt niet aan. Hoe kan dat?
Waarom ontvang ik geen e-mail meer?
Hoe log ik in op het Control Panel?
Wat zijn de functies van het Control Panel?
Wat kan ik doen tegen spam?
Waarom kan ik niet meer inloggen op mijn mailbox?

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: