Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

E-mail die ik verstuur komt niet aan. Hoe kan dat?

Wanneer je e-mail niet aankomt bij de ontvanger, ontvang je een bouncebericht. Uit dit bouncebericht kun je opmaken waarom de e-mail niet is afgeleverd bij de ontvanger.

Is de reden onduidelijk? Dien dan een ticket in via Mijn Hostnet. Vergeet niet het bouncebericht mee te sturen. Zonder bouncebericht is het voor ons lastig de oorzaak van het niet afleveren van je bericht te achterhalen.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: