Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hoe annuleer of stop ik mijn opzegging?

Als je contract nog niet de einddatum heeft bereikt, kun je de opzegging annuleren via Mijn Hostnet:

  • Log in op Mijn Hostnet.
  • Ga naar 'Diensten'.
  • Klik op de dienst waarvan je de opzegging wilt annuleren.
  • Klik op 'Contracten'.
  • Kies voor 'Opzegging annuleren' en volg de verdere stappen.

In het geval van een domeinnaam dien je bovenstaande stappen zo snel mogelijk uit te voeren, om te voorkomen dat jouw domeinnaam wordt opgeheven als gevolg van je eerdere opzegging.

Is jouw domeinnaam al opgeheven en wil je deze behouden? Dan is het nodig om jouw domeinnaam te heractiveren.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: