Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hoe kan ik bestanden patchen?

Je hoeft niks te doen als Patchman het lek al heeft gedicht. Als je na het terugdraaien van de patch, de bestanden alsnog wilt patchen, volg dan deze stappen:

  • Log in op Mijn Hostnet. 
  • Ga naar 'Diensten'. 
  • Klik op de betreffende domeinnaam. 
  • Klik op 'Patchman' onder het kopje 'Beheer je dienst'.
  • Selecteer alle bestanden.
  • Kies onder 'Bulk-acties' voor 'Patch / Quarantaine'.

De bestanden worden nu automatisch aangepast en het lek wordt gedicht.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: