Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hoe kan ik het contract van mijn domeinnaam verplaatsen?

Je kunt jouw contract gratis verplaatsen via een ticket in Mijn Hostnet. Geef hierin aan:

  • welke domeinna(a)m(en) je wilt verplaatsen;
  • naar welk klantnummer* je deze wilt verplaatsen;
  • dat je akkoord gaat met het dataverlies van (indien aanwezig) de gekoppelde hosting.

Je ontvangt een e-mail zodra de nieuwe contracthouder de contractverplaatsing heeft bevestigd. 

* Is de nieuwe contracthouder nog geen klant bij Hostnet? Geef dan in plaats van een klantnummer het e-mailadres van de nieuwe contracthouder op.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: