Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hoe kan ik mijn contract opzeggen?

  • Log in op Mijn Hostnet.
  • Ga naar 'Diensten'.
  • Klik op de dienst die je wilt opzeggen.
  • Ga naar 'Contracten'.
  • Klik via het menu met de 3 puntjes op 'Opzeggen'.
  • Vink aan dat je akkoord gaat met de opzegging.
  • Klik op 'Opzeggen'. 

Een opzegging per e-mail is alleen mogelijk via Mijn Hostnet.

  • Ga naar 'Support' > 'Contact opnemen'.
  • Selecteer de dienst die je wilt opzeggen en vul het onderwerp in.
  • Vul op de volgende pagina de velden in en schrijf jouw bericht bij 'Vraag stellen'.
  • Tot slot klik je op 'Verzenden'.

Lukt het niet om in te loggen via Mijn Hostnet? Dan kun je telefonisch de opzegging aanvragen. Je kunt ons bereiken op het telefoonnummer 020-7500800. Wij sturen jou vervolgens een e-mail waarin wij vragen de opzegging te bevestigen.

Je ontvangt (binnen 24 uur na het bevestigen van jouw opzegging) per e-mail een bevestiging van de opzegging.

Opzeggingen dienen uiterlijk 1 maand voor de einddatum van het contract bij Hostnet binnen te zijn.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: