Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hoe kan ik mijn dienst upgraden?

Als je al een dienst bij Hostnet hebt en deze wilt upgraden, log je in op Mijn Hostnet.

  • Ga naar 'Diensten'.
  • Selecteer de dienst die je wilt upgraden.
  • Klik op 'Uitbreiden'.
  • Doorloop de verdere stappen om je upgrade aan te vragen.

Staat de gewenste dienst er niet tussen? Dan ontstaat er mogelijk dataverlies bij de gewenste upgrade. Vraag de upgrade aan met behulp van een ticket via Mijn Hostnet. Geef daarin het volgende aan:

  • Welke dienst je wilt upgraden.
  • Naar welke dienst je wilt upgraden.
  • Akkoord kosten voor de nieuwe dienst.

Mocht er sprake zijn van dataverlies bij de gewenste upgrade, dan informeert onze Klantenservice jou hierover voordat de upgrade wordt uitgevoerd.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: