Belangrijk: Er is een nieuwe phishingmail in omloop. Lees meer.

Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hoe kan ik mijn Microsoft 365-gebruiker upgraden of downgraden?

Het up- en downgraden van een Microsoft 365-gebruiker is niet mogelijk, omdat Microsoft deze optie niet aanbiedt. Om de licentie van een gebruiker te wijzigen, schaf je eerst een nieuwe Microsoft 365-licentie aan.

Nadat de nieuwe licentie is opgeleverd, kun je deze instellen. Schakel daarna de oude licentie uit. Is de licentie uitgeschakeld? Dan zeg je de oude licentie op via Mijn Hostnet > Account > Contractoverzicht.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: