Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hoe kan ik mijn Office 365-gebruiker upgraden of downgraden?

Het up- en downgraden van een Office 365-gebruiker is niet mogelijk, omdat Microsoft deze optie niet aanbiedt. Om de licentie van een gebruiker te wijzigen, schaf je eerst een nieuwe licentie aan.

Nadat de nieuwe licentie is opgeleverd, kun je deze instellen. Schakel daarna de oude licentie uit. Is de licentie uitgeschakeld? Dan zeg je de oude licentie op via Mijn Hostnet > Account > Contractoverzicht.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: