Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Hoe update ik mijn applicaties via het Control Panel?

We raden je aan om eerst een back-up te maken van de website voordat je deze updatet. Hoe je dat doet, lees je in het helpdeskartikel over het maken van een handmatige back-up van je website en database.

Om je geïnstalleerde applicatie te updaten via het Control Panel volg je de volgende stappen:

  • Log in op Mijn Hostnet.
  • Klik op 'Control Panel'.
  • Ga naar 'Applicaties' > 'Applicatienaam (Upgrade beschikbaar)'.
  • Klik op je domeinnaam.
  • Klik onderaan op 'Upgraden'.
  • Klik in de pop-up op 'OK'.

De upgrade wordt direct uitgevoerd en is binnen enkele minuten klaar.

Let op: nadat je op 'OK' hebt gedrukt, kom je automatisch terug op de dezelfde pagina. Hier zie je de melding 'De upgrade van de applicatie wordt uitgevoerd.'. Deze melding verdwijnt niet automatisch, je dient hiervoor de pagina te refreshen door rechtsboven op het groene pijltje te drukken.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: