Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Veelgestelde vragen

Hostnet App Suite

Hoe kan ik mijn IMAP-mappen terugzien in App Suite?
Is het mogelijk om de opslagruimte van de Hostnet App Suite Drive te vergroten?
Wordt er een back-up gemaakt van de bestanden die ik plaats in de Hostnet App Suite Drive?
Kunnen alle bestandstypen worden opgeslagen in de Hostnet App Suite Drive?
Hoe wijzig ik mijn App Suite-wachtwoord?
Wat is het verschil tussen Hostnet App Suite en Hosted Exchange?
Ik ben niet tevreden over mijn Hostnet App Suite-pakket. Kan ik mijn dienst annuleren?
Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen Hostnet App Suite en het voordelige e-mailpakket?
Kan ik Hostnet App Suite instellen in Outlook?
Kan ik de interfacetaal van Hostnet App Suite wijzigen?
Werkt Hostnet App Suite met de programma's op mijn Apple-computer?
Wat is het globale adresboek in de App Suite-omgeving?
Hoe kan ik via mijn mobiele telefoon verbinding maken met mijn Hostnet App Suite-account?
Werkt Hostnet App Suite met het e-mailprogramma op mijn Windows-computer?

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: