Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Ik ben mijn SkyPin vergeten. Wat nu?

Wanneer u probeert in te loggen met uw SkyPin, ziet u rechtsboven in het invoerveld van de SkyPin een menu-icoontje. Wanneer u daar op klikt, ziet u een overzicht van de accounts die vanaf uw computer kunnen inloggen op PrivateSky. Klik op het vraagteken ("?") naast het betreffende account om via een automatische e-mail op dat adres een nieuwe SkyPin in te stellen.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: