Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Ik heb automatische incasso ingesteld. Kan ik mijn openstaande factuur alsnog betalen met iDEAL?

Ja. Dit doe je als volgt:

  • Log in op Mijn Hostnet.
  • Ga naar 'Facturen'.
  • Klik op 'Betaal direct'.
  • Kies voor 'iDEAL' en volg de stappen.

Door te kiezen voor 'Betaal direct' voldoe je alle openstaande facturen binnen jouw account, uitgezonderd eventuele incassokosten.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: