Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Ik heb een e-mail ontvangen om de gegevens voor mijn domeinnaam te controleren, is dit in orde?

Ja. Je ontvangt hierover een e-mail van Tucows, Key-Systems, EPAG of Ascio, onze leveranciers voor gTLD's* (voor alle extensies met 3 letters of meer). Zij sturen deze e-mail omdat ICANN, de overkoepelende organisatie van gTLD's, de eis stelt dat iedere houder minimaal eenmaal per jaar op de hoogte wordt gesteld om zijn of haar WHOIS-gegevens te controleren.

Wij raden je aan de gegevens in de e-mail te controleren. Zijn de gegevens niet meer up-to-date? Geef de wijzigingen dan door via Mijn Hostnet en vraag ons om je domeinnaamgegevens te wijzigen. Wij wijzigen vervolgens de gegevens in de WHOIS.

Meer achtergrondinformatie vind je op de volgende pagina's:

*Met gTLD worden domeinnamen van het type generic, generic-restricted of sponsored bedoeld, zoals aangegeven bij IANA (http://www.iana.org/domains/root/db).

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: