Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Ik heb een e-mail ontvangen om de gegevens voor mijn domeinnaam te controleren, is dit in orde?

Ja. U ontvangt hierover een e-mail van Tucows, Key-Systems, EPAG of Ascio, onze leveranciers voor gTLD's* (voor alle extensies met 3 letters of meer). Zij sturen deze e-mail omdat ICANN, de overkoepelende organisatie van gTLD's, de eis stelt dat iedere houder minimaal eenmaal per jaar op de hoogte wordt gesteld om zijn of haar WHOIS-gegevens te controleren.

Wij raden u aan de gegevens in de e-mail te controleren. Zijn de gegevens niet meer up-to-date? Geef de wijzigingen dan aan Hostnet door via Mijn Hostnet en vraag ons om uw domeinnaamgegevens te wijzigen. Wij wijzigen vervolgens de gegevens in de WHOIS.

Meer achtergrondinformatie vindt u op de volgende pagina's:

*Met gTLD worden domeinnamen van het type generic, generic-restricted of sponsored bedoeld, zoals aangegeven bij IANA (http://www.iana.org/domains/root/db).

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: