Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Ik heb een gedeeltelijke creditfactuur ontvangen. Waarom ontvang ik een herinnering voor de originele factuur?

Je dient zelf het bedrag van de creditfactuur in mindering te brengen op de originele factuur. Je ontvangt hiervoor geen aangepaste factuur van Hostnet. Als wij het resterende bedrag van de originele factuur niet binnen de gestelde termijn ontvangen, ontvang je een herinnering voor de originele factuur. Wij verzoeken je om het bedrag dat overblijft na verrekening met de creditfactuur alsnog te voldoen.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: