Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Ik heb een klacht over een klant van Hostnet, waar kan ik terecht?

Een klacht of verzoek over spam, hack-aanvallen of virussen met betrekking tot een klant van Hostnet dien je in via het contactformulier Abuse op onze website:

  • Kies het onderwerp van de klacht.
  • Vul je volledige naam en contactgegevens in.
  • Geef de eventuele contactgegevens van de eigenaar van de website aan in het open veld.
  • Beargumenteer je klacht tevens in het open veld.
  • Sluit indien mogelijk informatie bij om je argumenten aan te tonen.

Meldingen over illegale inhoud vallen niet onder abuse. Onder illegale inhoud verstaan we onder andere websites waarop kinderporno wordt tentoongesteld, websites die discriminerende uitingen bevatten en websites waarop teksten en afbeeldingen niet rechtmatig zijn verkregen. Vind je dat een website van een van onze klanten illegale inhoud bevat? Geef dit aan ons door via het speciale NTD-formulier, zodat wij dit kunnen beoordelen en zo nodig oplossen. Je dient het formulier volledig en naar waarheid in te vullen.

Je verzoek/klacht wordt binnen 10 werkdagen in behandeling genomen.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: