Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Ik heb mijn gegenereerde code niet meer. Wat moet ik doen?

Gebruik de back-upcode die je hebt gekregen bij het instellen van tweestaps-verificatie. Je kunt de backup-code eenmalig gebruiken. Na gebruik van je back-upcode wordt tweestaps-authenticatie automatisch uitgeschakeld en dien je het opnieuw in te schakelen voor je account.

Heb je geen back-upcode meer? Neem dan contact op met de Klantenservice om toegang te krijgen tot je account.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: