Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Ik heb zojuist SiteLock geactiveerd en ben nog niet gebeld om mijn telefoonnummer te verifiëren. Hoe kan dit?

 

Afhankelijk van de drukte kan het een uur duren voordat u wordt gebeld om uw telefoonnummer te verifiëren. Wanneer u na een uur nog niet bent gebeld, controleer dan of het telefoonnummer in het Dashboard correct is. Het is ook mogelijk om hier het telefoonnummer aan te passen. Wanneer het telefoonnummer is aangepast, kunt u de telefonische verificatie opnieuw laten uitvoeren. Indien dit geen oplossing biedt, neemt u contact op met SiteLock via het SiteLock Dashboard.

 

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: