Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

In Mijn Hostnet zie ik zowel mijn contactgegevens als 'WHOIS-gegevens'. Wat is het verschil?

Via 'Account' > 'Mijn gegevens' zie je de contactgegevens die bij jouw klantnummer horen. Via deze gegevens berichten we jou bijvoorbeeld over verlengingen en facturen.

Door naar 'Diensten' te gaan en daarna op jouw domeinnaam te klikken, zie je de ingestelde WHOIS-gegevens. Dit zijn contactgegevens van de juridische houder van de domeinnaam. Deze gegevens verschijnen in de publieke WHOIS, zodat de juridische houder van het domein bereikbaar is.

In sommige gevallen verschilt de contracthouder van de juridische houder. Bijvoorbeeld wanneer je op jouw privé-account een domeinnaam beheert die op naam staat van je eigen zaak. Daarom kun je in Mijn Hostnet jouw contactgegevens en de WHOIS-gegevens los van elkaar beheren.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: