Voor vragen over Joomla! verwijzen we je naar het Joomla!-forum.
Hoe kan ik mijn Joomla!-installatie updaten naar de nieuwe versie?
Nadat wij een nieuwe Joomla!-versie hebben getest, is deze automatisch beschikbaar in het Control Panel. Via het Control Panel kun je vervolgens eenvoudig je Joomla!-installatie upgraden:
Houd er rekening mee dat bij het upgraden een fout op je website kan ontstaan, doordat de nieuwe versie mogelijk conflicteert met je huidige plugins of je thema. Maak daarom altijd een back-up voordat je de upgrade uitvoert. Je kunt daarvoor deze handleiding volgen.
Hoe log ik in op mijn Joomla!-administratieomgeving?
Om in te loggen op je Joomla!-administratiepaneel volg je de volgende stappen:
Onder 'Admin login' klik je op de link achter 'Administrative interface'.
Waarom kan ik de installatiebestanden van Joomla! niet zien via FTP?
Alle applicaties worden in een speciale applicatiefolder geïnstalleerd. Je kunt deze folder echter eenvoudig vinden door via de FTP te navigeren naar /webspace/siteapps.
Kan ik de interfacetaal waarin Joomla! is geïnstalleerd, wijzigen?
Na installatie is het niet mogelijk de interfacetaal van Joomla! aan te passen. Je dient Joomla! dan opnieuw te installeren.
Kan ik de folder waarin Joomla! is geïnstalleerd, wijzigen?
Het is mogelijk de map waarin Joomla! is geïnstalleerd, aan te passen.
Voer de nieuwe locatie in (/joomla wordt http://www.example.com/joomla waarbij example.com je domeinnaam is).
Klik op 'versturen'.
Binnen 15 minuten zijn alle installatiebestanden verplaatst naar de nieuwe folder.
Kan Hostnet mij helpen met mijn Joomla! website?
Hostnet biedt uitsluitend de mogelijkheid Joomla! automatisch te installeren via Mijn Hostnet. Hostnet biedt geen support op de functies binnen Joomla! zelf.
Niet gevonden wat je zoekt?
Direct persoonlijk advies
Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.