Er zijn meerdere phishingmails in omloop. Lees meer op onze nieuwspagina

Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Kan ik de naam op mijn facturen aanpassen?

Ja, dit kun je zelf eenvoudig aanpassen via Mijn Hostnet:

  • Log in op Mijn Hostnet.
  • Ga naar 'Account'.
  • Wijzig onder 'Contactgegevens' je (bedrijfs)naam en sla de wijzigingen op.

Met behulp van bovenstaande stappen wijzig je de tenaamstelling voor toekomstige facturen. Voor huidige facturen geldt dat de oude tenaamstelling blijft staan.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: