Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Kan ik mijn dienst downgraden?

Ja, het is mogelijk om een dienst te downgraden aan het einde van de huidige contractperiode. Je kunt dit direct aanvragen middels de volgende stappen:

  • Log in op Mijn Hostnet.
  • Stel jouw vraag via 'Support' > 'Contact opnemen'.
  • Selecteer de dienst die je wilt downgraden en vul als onderwerp 'Downgrade' in.
  • Vul op de volgende pagina de velden in en schrijf jouw bericht bij 'Vraag'. Geef in het bericht akkoord voor het dataverlies* dat met de downgrade zal ontstaan.
  • Klik tot slot op 'Verzenden'.

*Bij een downgrade gaan jouw data verloren. Dit betekent dat je website en e-mail worden verwijderd. Door vóór de downgrade een back-up te maken, kun je jouw data behouden en afhankelijk van het nieuwe pakket de data terugplaatsen.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: