Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Kan ik mijn pakket koppelen aan een andere domeinnaam?

Ja, het is mogelijk je pakket te koppelen aan een andere domeinnaam waarvan je de houder bent. Let op dat je pakket onder hetzelfde klantaccount staat als waar het te koppelen domein onder staat. Je vraagt vervolgens de wijziging aan via Mijn Hostnet: 

  • Log in op Mijn Hostnet
  • Ga naar 'Diensten'.
  • Klik op het betreffende pakket.
  • Klik op 'Koppel andere domeinnaam' en doorloop de stappen.
  • Je pakket wordt binnen 24 uur opnieuw opgezet onder de nieuwe domeinnaam.

Let op: Wanneer je jouw pakket koppelt aan een andere domeinnaam, leveren wij een schoon pakket op. Dit betekent dat je website en e-mail worden verwijderd. Wij adviseren je om eerst een back-up te maken, zodat je je data kunt meenemen naar het nieuwe pakket.

Doorsturen van je oude domeinnaam

Bezoekers van de oude website en e-mails naar de oude e-mailadressen worden niet doorgestuurd naar de nieuwe omgeving, tenzij je voor de oude domeinnaam de gratis dienst Domeinnaam doorsturen bij Hostnet aanvraagt.

Je vraagt het doorsturen van je domeinnaam aan zodra je pakket is opgezet onder de nieuwe domeinnaam:

  • Log in op Mijn Hostnet
  • Ga naar 'Diensten'.
  • Klik op de domeinnaam die je wilt doorsturen.
  • Klik op 'Domeinnaam doorsturen'.
  • Volg de verdere stappen.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: