Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Kan ik mijn pakket laten omzetten naar een (kleiner/ groter) webhostingpakket?

Het is altijd mogelijk om je pakket te upgraden of te downgraden. Bij een upgrade worden de kosten voor het eerdere pakket verrekend in de nieuwe factuur. Bij een downgrade is dit niet het geval. Daarom is het verstandig een downgrade aan te vragen tegen het einde van de contractperiode. Let wel op de opzegtermijn van 1 maand voor het beëindigen van je oude contract.

Wanneer je een upgrade of downgrade aanvraagt, beschik je gemiddeld binnen een dag over de faciliteiten van je nieuwe hostingpakket.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: