Belangrijk: Er is een nieuwe phishingmail in omloop. Lees meer.

Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Veelgestelde vragen

Microsoft 365
Wat is Microsoft 365?
Hoe kan ik Microsoft 365 vrijblijvend uitproberen?
Ik heb een Microsoft 365-omgeving en een of meerdere Microsoft 365-gebruikers. Wat is het verschil?
Zit e-mail inbegrepen bij Microsoft 365?
Kan ik naast Microsoft 365 gebruikmaken van andere e-maildiensten?
Het lukt mij niet om Microsoft 365 correct in te stellen. Kan Hostnet mij helpen?
Heb ik een nieuwe Microsoft 365-licentie nodig als ik e-mail wil doorsturen?
Hoe bestel ik extra Microsoft 365-gebruikers?
Hoe voeg ik nieuwe gebruikers toe aan Microsoft 365?
Op hoeveel apparaten kan ik Office installeren?
Hoe verwijder ik een Microsoft 365-licentie van een gebruiker?
Hoe koppel ik een Microsoft 365-licentie aan een gebruiker?
Waarom kan ik mijn domein niet selecteren bij het aanmaken van een Microsoft 365-gebruiker?
Kan ik een distributielijst aanmaken voor alle Microsoft 365-gebruikers?
Waarom kan ik mijn Microsoft 365-software niet downloaden?
Hoe kan ik mijn Microsoft 365-gebruiker upgraden of downgraden?
Waar worden mijn Microsoft 365-gegevens opgeslagen?

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: