Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Veelgestelde vragen

Microsoft Office 365

Wat is Office 365?
Hoe kan ik Office 365 vrijblijvend uitproberen?
Ik heb een Office 365-omgeving en een of meerdere Office 365-gebruikers. Wat is het verschil?
Zit e-mail inbegrepen bij Office 365?
Kan ik naast Office 365 gebruikmaken van andere e-maildiensten?
Het lukt mij niet om Office 365 correct in te stellen. Kan Hostnet mij helpen?
Heb ik een nieuwe Office 365-licentie nodig als ik e-mail wil doorsturen?
Hoe bestel ik extra Office 365-gebruikers?
Hoe voeg ik nieuwe gebruikers toe aan Office 365?
Op hoeveel apparaten kan ik Office 2016 installeren?
Hoe verwijder ik een Office 365-licentie van een gebruiker?
Hoe koppel ik een Office 365-licentie aan een gebruiker?
Waarom kan ik mijn domein niet selecteren bij het aanmaken van een Office 365-gebruiker?
Kan ik een distributielijst aanmaken voor alle Office 365-gebruikers?
Waarom kan ik mijn Office 365-software niet downloaden?
Hoe kan ik mijn Office 365-gebruiker upgraden of downgraden?
Waar worden mijn Office 365-gegevens opgeslagen?

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: