Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Veelgestelde vragen

Migratie Hosted Exchange
Waarom stoppen jullie met Hosted Exchange?
Wat moet ik doen als mijn domeinnaam of DNS niet door Hostnet wordt beheerd?
Wat gebeurt er met mijn data?
Wat gebeurt er met mijn domeinnaam?
Wat gebeurt er met Hosted Exchange-contracten die na 1 april zouden doorlopen?
Bieden jullie een alternatief voor Hosted Exchange?
Wat gebeurt er als ik te laat ben met migreren van Hosted Exchange?
Is er sprake van downtime bij de migratie van Hosted Exchange?
Waarom moet ik de migratie van Hosted Exchange al vóór 1 maart aanvragen?
Is het veilig om tijdens de migratie-aanvraag mijn wachtwoorden door te geven?

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: