Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Mijn contactgegevens zijn verouderd. Hoe kan ik dit aanpassen?

Geef je nieuwe gegevens aan ons door via Mijn Hostnet.

Kun je niet meer inloggen op Mijn Hostnet? Dan heb je de volgende opties:

  • Neem telefonisch contact met ons op vanaf het telefoonnummer dat je bij jouw aanvraag aan ons hebt doorgegeven.
  • Stuur een e-mail met daarin het klantnummer en jouw nieuwe e-mailadres naar admin@hostnet.nl.

Stuur het volgende mee met jouw e-mail:
- Wanneer je een particuliere klant bent, stuur dan een kopie van het identiteitsbewijs van de contactpersoon mee.
- Wanneer de diensten zijn geregistreerd op een bedrijfsnaam, voeg dan een zo recent mogelijk (maximaal 3 maanden oud) KvK-uittreksel van het bedrijf en een kopie van het identiteitsbewijs van de persoon die bij de KvK staat ingeschreven aan de e-mail toe.

Indien gewenst kun je de pasfoto en het bsn afschermen. In beide gevallen wijzigt een medewerker van Hostnet de contactgegevens en stuurt hij/zij jou ook nieuwe logingegevens voor Mijn Hostnet.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: