Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Mijn domeinnaam is geregistreerd en betaald, maar waarom heb ik geen inloggegevens ontvangen?

Je hoort inderdaad inloggegegevens voor Mijn Hostnet te ontvangen, zodat je kunt inloggen op ons online klantenportaal. Heb je deze niet van ons ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op: 020-7500800.

Heb je wel inloggegevens voor Mijn Hostnet ontvangen, maar geen inloggegevens voor het Control Panel? Waarschijnlijk heb je alleen een domeinnaam aangevraagd en geen ruimte op internet (webhosting). Op de factuur die je van ons hebt ontvangen, staat dan alleen de registratie van een domeinnaam vermeld. Indien je een webhostingpakket bij Hostnet bestelt, ontvangt je deze inloggegevens wel.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: