Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Onze bedrijfsnaam is gewijzigd. Kan dit worden aangepast op de facturen?

Dit kan uitsluitend worden aangepast op nieuwe facturen wanneer je kiest voor het overzetten van je domeinnamen op de nieuwe naam, oftewel een domeinnaamoverdracht.

Hiermee wordt de juridische houder van de domeinnaam gewijzigd en worden de WHOIS-gegevens aangepast aan de nieuwe situatie.

Om een overdracht aan te vragen, volg je onze procedure.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: