Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt betalen door middel van:

  • een overschrijving;
    Je ontvangt een factuur zodra de bestelling is verwerkt. Het openstaande bedrag maak je vervolgens aan ons over op IBAN NL85 INGB 0008 5231 41 (BIC: INGBNL2A) t.n.v. Hostnet bv te Amsterdam o.v.v. jouw factuurnummer. Je kunt tijdens de bestelling alleen voor een overschrijving kiezen wanneer je bent ingelogd op Mijn Hostnet.
     
  • automatische incasso;
    Het openstaande bedrag wordt enkele dagen nadat je de factuur hebt ontvangen van jouw rekening afgeschreven. Wil je toch liever direct betalen? Dit kan altijd.

    Let op: Je kunt tijdens de bestelling alleen voor automatische incasso kiezen wanneer je bent ingelogd op Mijn Hostnet.
     
  • iDEAL;
    Dit is een manier van internetbankieren waarbij je een dienst of product vooruit betaalt. Je ziet onmiddellijk of de betaling goed is gegaan.
     
  • PayPal;
    Dit is een online betaalsysteem waarmee je met behulp van enkel een e-mailadres veilig en eenvoudig betalingen via jouw bankrekening of creditcard kunt doen. Deze optie is alleen beschikbaar tijdens het plaatsen van een bestelling. 
     
  • creditcard.
    Je kunt betalen met American Express, Visa en Mastercard.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: