Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt betalen door middel van:

  • een overschrijving;
    Je ontvangt een factuur zodra de bestelling is verwerkt. Het openstaande bedrag maak je vervolgens aan ons over op IBAN NL85 INGB 0008 5231 41 (BIC: INGBNL2A) t.n.v. Hostnet bv te Amsterdam o.v.v. jouw factuurnummer. Je kunt tijdens de bestelling alleen voor een overschrijving kiezen wanneer je bent ingelogd op Mijn Hostnet.
  • automatische incasso;
    Het openstaande bedrag wordt enkele dagen nadat je de factuur hebt ontvangen van jouw rekening afgeschreven. Je kunt alleen voor automatische incasso kiezen wanneer je tijdens de bestelling bent ingelogd op Mijn Hostnet.
  • iDEAL;
    Dit is een manier van internetbankieren waarbij je een dienst of product vooruit betaalt. Je ziet onmiddellijk of de betaling goed is gegaan.
  • PayPal;
    Dit is een online betaalsysteem waarmee je met behulp van enkel een e-mailadres veilig en eenvoudig betalingen via jouw bankrekening of creditcard kunt doen. Deze optie is alleen beschikbaar tijdens het plaatsen van een bestelling. 
  • creditcard.
    Je kunt betalen met American Express, Visa en Mastercard.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: