Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Waardoor krijg ik in Website Maker de foutmelding 'Er is een fout opgetreden tijdens het laden van de bestandenlijst'?

De DNS-instellingen voor jouw domeinnaam zijn op dit moment niet juist ingesteld.

Voor een correcte werking van Website Maker dienen de DNS-instellingen van jouw domeinnaam te verwijzen naar de juiste server van Hostnet. Is jouw Website Maker onlangs opgeleverd? Dan zijn jouw DNS-instellingen gewijzigd. Het kan 2 tot 24 uur duren voordat de juiste DNS-instellingen overal op het internet zijn overgenomen. Nadat de DNS-instellingen zijn overgenomen, verdwijnt de foutmelding en werkt de bestandenlijst naar behoren.

Krijg je deze foutmelding terwijl jouw Website Maker langer dan 24 uur geleden is opgeleverd? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: