Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Waarom kan ik geen CNAME-record op mijn hoofddomein instellen?

Kun je geen CNAME-record instellen op het hoofddomein? Dan maak je gebruik van een e-mail- of webhostingpakket. Je nameservers zijn dan ingesteld voor ons hostingplatform. In deze nameservers is het gebruik van CNAME-records op het hoofddomein geblokkeerd.

Maak je geen gebruik meer van je e-mail- of webhostingpakket? Dan raden wij je aan het pakket op te zeggen. Wij verplaatsen jouw DNS-records weer naar onze standaard nameservers waar je wel een CNAME-record kunt instellen op het hoofddomein.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: