Onze telefoonverbinding is instabiel, waardoor we minder goed bereikbaar zijn. Lees meer informatie

Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Waarom kan ik niet meer inloggen op mijn mailbox?

Meestal is de oorzaak een foutieve combinatie van loginnaam en wachtwoord. Je kunt een nieuw wachtwoord voor je mailbox instellen via Mijn Hostnet.

  • Log in op Mijn Hostnet.
  • Ga naar 'Diensten'.
  • Klik op de domeinnaam waarvan je het e-mailwachtwoord wilt wijzigen.
  • Klik op 'E-mail'.
  • Klik onder 'E-mail' op het tandwieltje achter het e-mailadres waarvan het wachtwoord gewijzigd moet worden.
  • Klik op 'Wachtwoord wijzigen'.
  • Vul 2 keer je nieuwe wachtwoord in.
  • Klik op 'Wijzigen'.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: